Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at DN Aktiv har publisert en sak om koffeintabletter i dag; Kan være farlig, men er svært effektfullt - DN.no

Noen som har noen tanker om bruk av koffeintabletter, eller har gode/dårlige erfaringer med slikt tilskudd? Ser også at de skriver at koffeintabletter er reseptbelagt, men dette selges da i flere norske nettbutikker? snakker de om ulike typer mon tro?

Jeg har for aller første gang prøvd en type koffeintabletter, starta faktisk denne uken med det... Jeg trener stort sett kl 06:00/06:30, og står da opp i 5-tida for å rekke trening... :sleep: Har tidligere drukket en sterk kopp kaffe og fått i meg litt mat før jeg kjører avgårde... Og jeg drikker ellers ganske mye kaffe gjennom en arbeidsdag... :coffee:

Den jeg har prøvd ut heter "Kick speed evolution extra strong", og selges blant annet via Kost1: Koffeintabletter Kick Speed Evolution 80 kapsler - Alt innen kosttilskudd!

Fortsetter under...

Etter at jeg gikk over fra koffeinpiller til vanlig kaffe føler jeg at jeg får mye mer stabil og bedre energi utover dagen, koffeinpiller ga meg et superkick i en time før jeg krasja. Har tatt koffeinpiller hver dag i 3 år før jeg nylig gikk over til kaffe og fant ut hvor mye bedre jeg synes det var.

• 4 uker senere...

Tok litt koffeinpiller i ny og ne for mange år sida, men som eikelund skriver, blei jeg hyper i et par timer og krasja fulltendig, men uten mulighet til å slappe av. Itte no for meg nei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...