Gå til innhold

Trenger hjelp til treningsprogram!


fjasemons

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente/dame (velg selv) på 25 år som desperat trenger hjelp til å sette opp et effektivt treningsprogam. Selv er jeg helt grønn på dette med trening, så derfor håper jeg at det finnes noen kloke hoder her som kan hjelpe meg. :)

Jeg er 165 høy og veier ca. 50kg, og det har jeg gjort siden jeg var 17-18. Maks variasjon i vekt har vært +/- 3kg. Aldri slitt med spiseforstyrrelser, bare for å ha nevnt det, heller tvert i mot. Forferdelig glad i mat, og spiser både ofte og mye som regel. Disse 50 kiloene mine er ikke mye å skryte av. Muskelmasse er omtrent ikke-eksisterende, så her innser jeg jo at det trengs virkelig hard jobbing. Min tanke tidligere var jo at siden jeg var tynn og kunne spise akkurat hva jeg ville så trengte jeg jo ikke trene. Snakk om å være idiot. :p

Manglende interesse for sport og fysiske aktiviteter ca. hele oppveksten har ikke akkurat gjort noe positivt for meg, så her snakker vi skikkelig tynnfeit med fyrstikkarmer og innsunkne lår. Tidligere har jeg vært velsignet fra naturens side med ei rund, fin sprettrumpe, men nå har den også begynt å gi litt opp. Dritsexy, ikke sant? :p

Målet mitt med trening vil altså først og fremst være å stramme opp, bygge litt muskler og komme i bedre form sånn generelt, så får vi se om jeg blir bitt av basillen og drar treninga over på et annet plan etter hvert.

Så, er det noen der ute som har noen råd å komme med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...