Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I janaur begynte jeg veien mot sommerkroppen. Nå, 5 mnd senere ser jeg nesten ingen fremgang. Jeg veier det samme ( ikke at jeg bryr meg så veldig mye om vekta), fett prosenten har nesten ikke gått ned og muskelmassen nesten ikke gått opp.

Hva gjør jeg feil? Jeg vil veldig gjerne ha en kropp jeg er stolt over, som jeg føler jeg kan vise frem i bikini uten å føle meg dritt stygg. Vi reiser til Spania i slutten i juni, så jeg har ikke så altfor god tid på meg lengre :(

Please hjelp meg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20626-hva-gj%C3%B8r-jeg-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :) Hva trener du når du er på Elixia? Har du et program med plan for progresjon over tid? Har du økt noe på styrke?

Hvordan går det med kostholdet? Hva mener du med sunnere? Hva spiser du på en typisk dag? Siden du har kuttet ned på mengde mat, har du likevel følt deg bra? Hatt nok energi osv?

hvor og hvor ofte du trener gjør det ikke mulig for noen her å hjelpe deg. Dersom du vil ha skikkelig respins bør du legge ut eksempel på hva du gjør på trening; altså øvelser, intensitet (kg/reps/set) osv. Og matmessig; hva spiser du på en typisk dag?? =)

2 knekkebrød med majones, kyllingpålegg og paprika til frokost. Kaffe og eller melk til

Stekt kyllingkjøttdeig med grønnsaker og salat til. Vann og avogtil kaffe til lunch

Middag har jeg ikke noe fast. Kylling, fisk, pølser, wook, pizza, lasagne, taco osv osv. Der burde jeg nok legge om mer

Kvelds pleier å være knekkebrød eller ingenting.

Jeg føler meg bra ja. Energien er bra. Men det er nok fordi jeg trener en del.

På Elixia har jeg følgt en del gruppetimer. Både kondis og styre. Jeg presser meg mye mer når jeg er på timer. I studio har jeg nettop begynt på et styrkeprog.

Nei har økt lite på styrke, Når jeg tenker meg om, må jeg nok bli flinkere til å presse meg på Elixia

Annonse

Jeg følte også at jeg klarte å presse meg mer på gruppetimer, og drev med det i latterlig mange år uten å få de resultatene jeg ønsket. Begynte å trene mer målretta og med fokus på tung styrke i høst, og da begynte det å skje ting! Fikk synlige resultater etter bare ett par måneder med fast program. Jeg er 30 år og jeg har aldri trivs så godt med kroppen min som jeg gjør nå:) vil råde deg til å prøve et av de ferdig oppsatte nybegynner programmene de har her på bloggen. Få hjelp av en pt eller noen du kjenner som har erfaring med teknikk. Gruppetrening er kansje gøy og motiverende, men er det drømmekroppen du er ute etter vil du sannsynligvis ikke få den av å gå på gruppetimer. Styrketrening blir gøy og motiverende når du kommer inn i programmet og ser resultater i form av strammere kropp og økt styrke. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...