Gå til innhold

Hva kan jeg kreve?


fitness12345

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er vanskelig og vite hva jeg skal kreve av min PT. Hvis jeg vil ned i vekt, er det nødvendig og telle kalorier og få h*n til og sette opp kostholdsprogram? Hva forventer dere av en PT når dere kjøper timer??

Hvorfor ikke spørre vedkommende? Spør hvorfor du skal velge akkurat dem, hva de kan gjøre for å hjelpe deg, hvilke resultater du kan få. Leverer de ikke, så er det vel ikke verdt pengene da. Alle PTer passer ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kreve er et litt dumt ord men som jntdrm sier så kan du bare spørre å få avklart med din PT både hva du ønsker og hva han/hun kan levere av verdi for deg.

Standard er treningsveiledning og kostholdsprogram som legger base for din fremgang hvor du gjerne har en del timer med PT i starten for å komme igang for så å bli mer sporadisk over tid og da fungere mer som en støttespiller.

Når alt kommer til alt er det deg det kommer an på og ingen pt i verden kommer til å følge deg døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...