Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det vil du ikke. Hadde du fått en effekt hadde du kanskje forbrent ett korn havregryn ekstra:p

Tja, kommer litt an på hva ho spør om og hvor "vrang" man skal være i svaret. :)

Man vil kunne gå litt ekstra ned i VEKT ved at man mister litt ekstra væske i kroppen.

Og bruker man jævli tunge klær så vil man jo forbrenne mer under treninga pga at det er tyngre å bevege seg.

Menne, nu troller jeg litt her... :troll:

Tja, kommer litt an på hva ho spør om og hvor "vrang" man skal være i svaret. :)

Man vil kunne gå litt ekstra ned i VEKT ved at man mister litt ekstra væske i kroppen.

Og bruker man jævli tunge klær så vil man jo forbrenne mer under treninga pga at det er tyngre å bevege seg.

Menne, nu troller jeg litt her... :troll:

trollface :p

Takk for tilitten, RobbieLad, men jeg har ikke stort mer å tilføye her enn hva blant annet Oddis og Stokkeland allerede har nevnt.

Mlnkaro, 1800kcal er alt for lite for en mann på hans størrelse, selv om målet er vektnedgang. Ja, han vil gå ned i vekt, men det vil han også kunne gjøre på et høyere inntak. Det høyere inntaket, men fremdeles et moderat underskudd, vil bevare mer muskelmasse, gi bedre treningsøkter, lettere å opprettholde motivasjonen, bedre humør (en fordel for deg og alle han omgås forsåvidt) og generelt mer overskudd i hverdagen.

Det er ingen nødvendighet å ligge på et så stort underskudd at man bare blir slapp og sliten, når man kan ligge høyere og fremdeles gå ned i vekt uten at det tar livet av hverdagen.

Da har vi i alle fall fått konstatert at han burde øke kcal inntaket noe, for heller å kutte ned etter hvert om det skulle vise seg at det ikke har noen virkning ;)

Han har gått på 1800 i 6 uker...

Sikkert ikke dumt. begynn litt høyere i noen uker, dersom det ikke blir noe fremgang, så kutter man litt på mengden/innhold i maten og prøver med et lavere nivå. Jeg halverte risen i maten for litt siden og etter da har kg rast.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...