Kim pinglegutten Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei, gutt 16 år, trent i styrketrening i 5 månder (har sett fremgang) (variert mye hvordan jeg har trent) og trener fotball til vanlig 2-3 ganger i uken. Er 174 cm høy og veier 63 kg. Min drøm er å få en fin kropp med mye muskler og lurer på om dette er et bra styrke propgram: Mage 3 sett (flere forskjellige øvelser) Biceps 3 sett og ca 10-14rep diceps 3 sett og 10 -14 rep skuldre 3 sett og 10-14 rep Rygg 3 sett og 10-12 rep benkpress 3 sett og 10-14 Knebøy 3 sett 10-14 rep og så plusser jeg på noen ekstra øvelser som varier litt Høres det bra ut? Trener det tre ganger i uken (trener hjemme så er begrenset med utstyr) Vet hva kostholds så må til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei, gutt 16 år, trent i styrketrening i 5 månder (har sett fremgang) (variert mye hvordan jeg har trent) og trener fotball til vanlig 2-3 ganger i uken. Er 174 cm høy og veier 63 kg. Min drøm er å få en fin kropp med mye muskler og lurer på om dette er et bra styrke propgram: Mage 3 sett (flere forskjellige øvelser) Biceps 3 sett og ca 10-14rep diceps 3 sett og 10 -14 rep skuldre 3 sett og 10-14 rep Rygg 3 sett og 10-12 rep benkpress 3 sett og 10-14 Knebøy 3 sett 10-14 rep og så plusser jeg på noen ekstra øvelser som varier litt Høres det bra ut? Trener det tre ganger i uken (trener hjemme så er begrenset med utstyr) Vet hva kostholds så må til Den som leter, vil finne;) Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen X-Press – For deg som vil ha muskler - Fitnessbloggen PS; Nei, programmet ditt er ikke brukandes til stort.Les igjennom linkene,og velg programmer satt sammen av folk som vet hva de driver med;) JonMK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.