Kim pinglegutten Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei, gutt 16 år, trent i styrketrening i 5 månder (har sett fremgang) (variert mye hvordan jeg har trent) og trener fotball til vanlig 2-3 ganger i uken. Er 174 cm høy og veier 63 kg. Min drøm er å få en fin kropp med mye muskler og lurer på om dette er et bra styrke propgram: Mage 3 sett (flere forskjellige øvelser) Biceps 3 sett og ca 10-14rep diceps 3 sett og 10 -14 rep skuldre 3 sett og 10-14 rep Rygg 3 sett og 10-12 rep benkpress 3 sett og 10-14 Knebøy 3 sett 10-14 rep og så plusser jeg på noen ekstra øvelser som varier litt Høres det bra ut? Trener det tre ganger i uken (trener hjemme så er begrenset med utstyr) Vet hva kostholds så må til Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20344-vil-jeg-f%C3%A5-fremgang-med-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei, gutt 16 år, trent i styrketrening i 5 månder (har sett fremgang) (variert mye hvordan jeg har trent) og trener fotball til vanlig 2-3 ganger i uken. Er 174 cm høy og veier 63 kg. Min drøm er å få en fin kropp med mye muskler og lurer på om dette er et bra styrke propgram: Mage 3 sett (flere forskjellige øvelser) Biceps 3 sett og ca 10-14rep diceps 3 sett og 10 -14 rep skuldre 3 sett og 10-14 rep Rygg 3 sett og 10-12 rep benkpress 3 sett og 10-14 Knebøy 3 sett 10-14 rep og så plusser jeg på noen ekstra øvelser som varier litt Høres det bra ut? Trener det tre ganger i uken (trener hjemme så er begrenset med utstyr) Vet hva kostholds så må til Den som leter, vil finne;) Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen X-Press – For deg som vil ha muskler - Fitnessbloggen PS; Nei, programmet ditt er ikke brukandes til stort.Les igjennom linkene,og velg programmer satt sammen av folk som vet hva de driver med;) JonMK 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20344-vil-jeg-f%C3%A5-fremgang-med-dette/#findComment-746289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.