GreenTea Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei, jeg har et sterkt ønske om å forbedre utholdenheten min så mye som mulig på ca 4 uker. Ja, jeg vet det er liten tid, så jeg forventer ikke å komme i superform, jeg vil bare komme i så god form som mulig. I tilleg til dette så er det viktig for meg å ikke droppe styrketreningen, så jeg lurte på om jeg kunne få noen råd? Jeg har kun tillgang til treningsstudio mandag - torsdag, og akkurat nå trener jeg 2 dager styrke og 1 dag kondisjon innenfor disse dagene. Men jeg tenker at jeg kan begynne å jogge ute i helga da. Høres 2 dager med utholdenhet lite ut? Og ville der vært dumt av meg å bytte ut en dag styrke med kondisjon? Føler liksom at jeg får mer ut av å springe på mølla enn å springe ute. Også lurer jeg på hvordan jeg burde trene for best effekt? Er det langkjøring, intervaller eller noe helt annet? Takk for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanne90 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 4x4-Intervalltrening gir best effekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daenerys Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 30 sek spurt og 10 sek hvile x 6 er maks effektivt for fettprosenten:) Ch3ri3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.