Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger hjelp med et problem jeg har... Jeg føler selv at jeg har litt ridebukse lår, og lår som gnisser. Hvordan bli kvitt dette?

Jeg har en veldig fysisk livsstil, og trener opptil 15 timer i uka (cardio og stryke) og spiser rundt 700 kcal per dag. Enda mister jeg ikke fett fra lårene, men blir tynnere i ansiktet....

Help anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20233-mindre-fett-p%C3%A5-l%C3%A5r-og-rumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syv hundre kalorier om dagen?! Det er alt for alt for alt for lite, med ditt forbruk ville jeg heller... firedoblet inntaket, og funnet noen med kompetanse innenfor helse å prate med, for dette er virkelig ikke bra:s

Jeg mistenker sterkt at denne tråden kommer til å bli lukket da det høres ut som om du surfer faretruende mær kanten av en spiseforstyrrelse.

Da er det ingen grunn for at du skal ligge under halvparten av hva kroppen din trenger av energi hvis du hadde ligget i koma.

Ridebukselår/fett på lårene har vi alle mer eller mindre - det kan dog reduserer hvis du legger på deg mer muskler som fyller ut og strammer opp huden.

At du trener så mye (hva trener du?) og spiser så lite gir absolutt ingen andre forutsetninger enn at du blir en mindre versjon av den du er nå

Uten å skulle sammenligne kan jeg forsåvidt nevnte at jeg er 184cm høy og veier 78kg, trener bare cardio når jeg "må" - vekt har ingenting å si på formen

Annonse

Gjest Jester

Til trådstarter vil jeg si hør på hva Therese sier, du kan underspise og springe til du bokstavelig talt møter mannen med ljåen, men alt du vil få ut av det er at du vil se akkurat lik ut som nå, proposjonene blir det samme.

Så, spis mer, tren mer styrke, så slipper du å være et skjelett med de samme "problemområdene"

Du er også såvidt unna "undervektig" på BMI skalaen, og fitnessbloggen kan og vil ikke hjelpe eller promotere kosthold som ligger så langt under hva som er forsvarlig for å leve. Du er ikke bare lav, men langt under forsvarlig på 700 kcal om dagen. Det vil ikke funke over tid og lukter spiseforstyrrelse av det om du føler det går helt fint. Husk at du skal prestere på skole, jobb, sosialt osv. Så spis mer, tren mer styrke og ro ned på cardioen. Vekta sier ingenting om hva du ser i speilet, og om du ikke tror meg kan du klikke inn i loggboka til Therese og se hva jeg mener.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...