Javier Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg er en 20 år gammel gutt som har trent i ca et år, meget intensivt og hardt. Har funnet ut ved å trene og snakke med andre at jeg har bygget opp en styrke som er blitt ganske ekstrem i forhold til størrelsen. Jeg spiser omtrent 4000 kcal om dagen, men antageligvis blir nødt til å spise mer enn dette. Noen som tenker at det kan være andre ting til at styrken vokser kraftig uten at jeg blir noe særlig større? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erixenM Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Måten du trener på har en del å si, om du trener for styrke eller hypertrofi. Hypertrofi trening har som regel økt antall repetisjoner, sakte tempo, korte pauser og fokuset er på å bygge muskelen og ikke bygge en øvelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hva legger du i "ekstrem i forhold til størrelsen" ? Det er som erixenM sier forskjell på å trene etter størst mulig muskelvolum og størst mulig muskelstyrke,da førstnevnte vil gi mer volum enn sistnenvte(men det skal innmari godt gjøres å bli skabbsterk uten at det synes på puddingen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.