Gå til innhold

Ned 20 kg- 10 igjen eller?


ned 25

Anbefalte innlegg

Har gått ned 20 kg og vil egentlig ned 10 til, eller bør jeg la være og se på tallet etterhvert? Tror kostholdet er greit nok, og jeg går mye turer. Traff meg litt den artikkel i dag om og skulle være "tynn" nok og redd for og gjøre feil på treningsstudio, har lyst og beg med styrke men så var det det og "manne" seg opp til og begynne da.

Det var for 1.5 år siden livet mitt snudde brått om, gikk fra og hate trening og elske snop til og finne ut at trening faktisk var gøy, det gav meg så mye mer utav dagene og kiloene som gikk av faktisk ble der nede uten og gå på mange kurer osv så de kom på igjen like fort. Fant ut at det finnes ufattelig mye god sunn mat men at det er lov og kose seg innimellom og likevel klare og gå ned i vekt. Fant ut sv at slanking ikke var rett men rett og slett en livstilsendring jeg kan leve med resten av livet og det var nettopp det jeg gjorde. Etter en del vektnedgang fikk jeg dekket bukplastikk, etter 10 år der jeg har skjult meg under store klær sitter jeg faktisk på altanen i blikinien i Spania nå. Men jeg er klar for og steppe opp litt og ihvertfall etter jeg leste det innlegget om og ikke tørre og gå på treningssenter. Fantastisk og ha fitnessbloggen og lese og få råd :)

post-2058-14440935721771_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har muligheten så skaff deg en time med PT, gjør hele styrkeopplevelsen mindre skummelt første gangen.

Om ikke, sett på noe god musikk på ørene og bare lek med vektene, plutselig har du glemt hvor skummelt det kan virke :)

La være å se på tallet på vekta, om du vil se fremgang så mål med et målebånd og tell cm. Vekta er så misvisende, sett folk med samme høyde og vekt som meg med den kroppen, mens jeg sitter her med bollemage og det hele. :p

En fin artikkel om dette på fitnessbloggen, men ikke tid til å finne og linke nå, finnes nok under vektnedgang

Veldig bra fremgang til nå, stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...