Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet

Hvor mange dager i uken vil du trene? for hvor lenge? vil du ha kardio/intervall trening?

Hvor mye spiser du? Går du på noe idrett?

Kan ikke bygge muskler uten å spise skikkelig. Hvordan trener du nå?

Mest mulig info, gir best mulig svar!

Litt generelt:

Fokuser på: knebøy,markløft,benkpress,militærpress og dips/chins/pullups. Gode øvelser som du trenger mye kraft for å utføre!

Programmet vil variere i forhold til det jeg spurte om øverst!

Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen

Er også et godt program med 3 økter i uken! Her er det styrke som gjelder!(slapp av, du utvikler "muskler" også)!

Jeg vil trene 4 ganger i uken cirka. Jeg spiser veldig mye, av og til kanskje litt mye er et ordentlig matvrak :p jeg spiller fotball 2-3 ganger i uken.

Dette er programmet jeg trener.

Dag 1: MANDAG

Øvelse 1:benkpress

Øvelse 2: Dips

Øvelse 3: Roing

Øvelse 4: Bicepscurl i kabel apparat

Øvelse 5: Bicepscurl

Øvelse 6: Franskpress

Øvelse 7: Slyngetrening for magen

Øvelse 8: Markløft

Øvelse 9: Kabelpress nedover for triceps

Øvelse 10: Skulderpress

Øvelse 11: Sidehev

Dag 2: TIRSDAG

Øvelse 1: Beinpress

Øvelse 2: Knebøy

Øvelse 3: Hip Thrust

Øvelse 4: Bulgarske utfall

Avslutter med forskjellige typer cardio

Dag 3: TORSDAG

Øvelse 1: Markløft

Øvelse 2: Pull ups

Øvelse 3: Skulderpress

Øvelse 4: Sidehev

Øvelse 5: Nedtrekk

Øvelse 6: Arnoldpress

Øvelse 7: Slyngetrening for magen

Øvelse 8: Ab wheel rollout

Dag 4: FREDAG

Øvelse 1: Skråbenk for biceps

Øvelse 2: Benkpress

Øvelse 3: Dips

Øvelse 4: Bicepscurl med ez stang

Øvelse 5: Franskpress

Øvelse 7: Pressøvelse

Øvelse 9: Kabel nedtrekk for triceps

Øvelse 8: Bicepscurl i kabelapparat

Dag 5: SØNDAG

Øvelse 1: Beinpress

Øvelse 2: Knebøy

Øvelse 3: Hip thrust

Øvelse 4: Bulgarske utfall

Avslutte med Cardio i 30 min

Gjest Slettet

Hvor lenge har du trent slik? hvilke resultater har du fått?

med 5styrketreninger og 2-3fotball treninger. så skal du få i deg mye mat :) Ca 3200kcal på vedlikehold!

Så hvis du vil få mer muskler/bli sterkere bør du faktisk ligge deg på 3300-3500kcal per dag. Dette er mye mat hvis du skal spise "sunt".

Vet du sånn ca hvor mye du pleier å få i deg?

Jeg har trent slikt i 2 og en halv måned, jeg har fått mere muskler og gått ned i fettprosent, har hatt en ganske bra framgang, har også fått en del kommentarer fra kjæresten min om at hun ser forskjell.

Er veldig usikker på hvor mye jeg spiser i kcal og lignende. en vanlig dag består av en spiseskjee omega 3, 10-20 gram kreatin, proteinpulver som kosttilskudd også spiser jeg 4-8 brødskiver eller knekkebrød med variert pålegg, er kanskje litt dårlig og varriere er veldig glad i ost, skinke og egg :p middag varrierer veldig, bor fortsatt hjemme så bestemmer ikke selv hva vi skal ha til middag men prøver og få mest mulig kjøtt, kylling og grønnsaker. jeg spiser også havregryn til frokost, 35 50 gram spørs hvor sulten jeg er. SPiser også en del frukt, jeg drikker kun vann og melk :)

Annonse

Hvor mange tråder må du opprette for å bli fornøyd med de svarene du får? ("Rate my, RYP, HJEEELP, Hvordan bli sterkere + + +) :cautious: Kan du ikke i det minste samle all informasjonen i én tråd, så blir det lettere for folk å gi deg et godt svar. Jeg vet ikke helt om jeg liker ditt fokus på lav fettprosent + all treningen du driver med. Du er bare 15/16 år gammel. Kroppen din vokser fremdeles, ikke ødelegg den med et usunt fokus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...