Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd, eller vet om noen som har prøvd dette?

Så filmen Fat, sick and nearly dead og fikk lyst til og prøve dette :D

Det går ut på at man bruker en juicepresser og presser frukt og grønnsaker til en juice. Man skal først prøve dette i 10 dager for og dermed se hvordan kroppen reagerer på dette.

Ved siden av, tenker jeg og innta ca 120g myse protein i form av pulver for og ikke miste mye for muskelmasse. Målet mitt med dette er en ny start på kostholdet og forhåpentligvis gå litt ned i fettprosent. Jeg kommer til og kjøre en 3 eller 4-splitt avhengig av energinivået.

Slik lages det:

Her er alt du trenger og vite om dette: Juicing for Weight Loss with Joe Cross | Reboot With Joe

Så noen som har noen tanker om dette? :D

[ATTACH]97196[/ATTACH]

post-13349-14440932542055_thumb.jpg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Detox er bare tull. Kroppens utskillelse av stoffer er en prosess som på ingen måte kan påvirkes av en smoothie... Det er heller ingenting som skulle tilsi at frukt og grønt får andre egenskaper bare fordi det gjøres flytende.

Detox er tøv og svindel, og for å gå ned i vekt kan du like greit spise de grønnsakene til maten din

Detox er bare tull. Kroppens utskillelse av stoffer er en prosess som på ingen måte kan påvirkes av en smoothie... Det er heller ingenting som skulle tilsi at frukt og grønt får andre egenskaper bare fordi det gjøres flytende.

Detox er tøv og svindel, og for å gå ned i vekt kan du like greit spise de grønnsakene til maten din

Forstår hva du mener, men har du noen tanker/erfaring om det og miste fett ved en slik ''Diett''?

Jeg har lest mye om det å miste fett raskt og alle ''snarveiene til en stram kropp'' og vet at det ikke er noe rask vei til drømme kroppen. Men jeg ønsker bare og miste litt fett rundt magen litt fort viss det lar seg gjøre. Forventer ikke noe super six-pack ved en slik diett.

Gjest Jester
Forstår hva du mener, men har du noen tanker/erfaring om det og miste fett ved en slik ''Diett''?

Jeg har lest mye om det å miste fett raskt og alle ''snarveiene til en stram kropp'' og vet at det ikke er noe rask vei til drømme kroppen. Men jeg ønsker bare og miste litt fett rundt magen litt fort viss det lar seg gjøre. Forventer ikke noe super six-pack ved en slik diett.

"Miste fett" gjør du fordi du sulter deg, du vil ha samme resultatet av å spise de samme grønnsakene uten å lage de til juice. Men problemet er at en da ser hvor haulaust lite det er og kanskje innser at det er ikke sunt å sulte seg slik. Igjen, det at det er i juiceform er bare lettere å selge en å si "spis en brokkoli om dagen og bli tynn"

"Miste fett" gjør du fordi du sulter deg, du vil ha samme resultatet av å spise de samme grønnsakene uten å lage de til juice. Men problemet er at en da ser hvor haulaust lite det er og kanskje innser at det er ikke sunt å sulte seg slik. Igjen, det at det er i juiceform er bare lettere å selge en å si "spis en brokkoli om dagen og bli tynn"

Hele greia med juice er jo for at man skal få i seg alt. Det er jo en genial måte for og få i seg masse frukt og grønnsaker. Må jo være en fin måte og bruke ved et ''vanlig kosthold'' for og få inn det daglige av grønt ;) Ser ikke for meg at dette kan skade så mye ved og prøve i 10 dager. Men skal selvfølgelig innta protein i pulverform ved siden av for og dekke proteinbehovet.

Slik har de satt opp ''dag 1''

[ATTACH]97197[/ATTACH]

Det er jo ganske mye (y)

post-13349-14440932542479_thumb.png

Gjest Jester
Hele greia med juice er jo for at man skal få i seg alt. Det er jo en genial måte for og få i seg masse frukt og grønnsaker. Må jo være en fin måte og bruke ved et ''vanlig kosthold'' for og få inn det daglige av grønt ;) Ser ikke for meg at dette kan skade så mye ved og prøve i 10 dager. Men skal selvfølgelig innta protein i pulverform ved siden av for og dekke proteinbehovet.

Slik har de satt opp ''dag 1''

[ATTACH]97197[/ATTACH]

Det er jo ganske mye (y)

Hvorfor ikke bare spise grønnsakene til maten og ha et vanlig kaloriredusert kosthold?

Annonse

Hvorfor ikke bare spise grønnsakene til maten og ha et vanlig kaloriredusert kosthold?

Fuck this shit.... Velger og høre på deg som sikkert kan 1000 ganger mer om dette en meg :roflmao: Men skal prøve og lage juice ved siden av mat, siden jeg sliter med og få i meg masse grønt... kommer seg sikkert etter en stund :D

Jeah..Tror nok du vil ha bedre fremgang med strikt kosthold og så får du drekka alt det der i tillegg :p.

Detox er bare teori, fins ikke noe fast svar at det funker. Det har de busta gang på gang. ETA MAT GUTT! :p

Går for den ja ;)

Fuck this shit.... Velger og høre på deg som sikkert kan 1000 ganger mer om dette en meg :roflmao: Men skal prøve og lage juice ved siden av mat, siden jeg sliter med og få i meg masse grønt... kommer seg sikkert etter en stund :D

Tenkte sku prøve det selv.

1. Fordi grønnsaker smaker drit og det mye lettere å bøtte ned en halvliter væske.

2. Får i seg mye mer enn når man prøver å ete det?

Tenkte sku prøve det selv.

1. Fordi grønnsaker smaker drit og det mye lettere å bøtte ned en halvliter væske.

2. Får i seg mye mer enn når man prøver å ete det?

Må si meg helt enig med deg på det dær ja ;) Men vill anbefale deg og skaffe en juicer, og ikke en vanlig blender ;)

Prøvde og mikse det i blenderen og endte opp som en tykk grøt :confused:

Skal skaffe meg denne

Andersson JCR 2.0

Annonse

kcal inn / kcal ut er det som gjelder. Detox fikser lever og resten av kroppen min fint selv

Men såklart, skal ikke nekte for at en får i seg mye bra i vitaminer og mineraler med selvmekka juice, så helt bort i natta er det jo ikke ;)

Men, tipper du mister mye av fiber som finnes i fruktene da, så aller beste vil jo være å ete det som det er fra naturen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...