Gjest Jester Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Georg er verdens sterkeste oldefar | nordlys.no Han har tatt 205 kilo i markløft, 105 i benkpress og 195 i knebøy. Mange halvparten så gamle som Georg sliter med å nå slike tall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Fan, fikk meg en psykisk knekk av å lese det der... Slått av en oldefar, og jeg som egentlig syns jeg e i halvgrei form... :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Wow! Skikkelig imponert. Inspirerende også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Fan, fikk meg en psykisk knekk av å lese det der... Slått av en oldefar, og jeg som egentlig syns jeg e i halvgrei form... :-( Han har jo trent mye lengre enn oss, bare vent til vi blir 80 RobbieLad og Astriiiixxx 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Affi Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Satt å så live når han løfta, ble temmelig stor i øyan! tøff kar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.