Gå til innhold

Eksfoliering/peeling av rygg


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen gode børster? Eventuelt tar jeg gjerne mot tips om hvordan man kan unngå inngrodde hår på ryggen etter voksing.

For å ha sagt det med en gang - jeg klarer bare å nå ca halvparten av ryggen min på egen hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Den grønne fra Loreal sammen med lang skrubbeklut fra body shop funker strålende :)

Takk! Jeg kjøpte den kaktus-børsten i dag, så skal bli spennende å se hvordan den fungerer. Om den ikke gjør jobben får jeg prøve med "den grønne". Hadde egentlig håpet noen av gutta har hadde noen gode tips, siden jeg regner med at dere jentene ikke har alt for mye inngrodde hår på ryggen :p

Men er vel samme prinsippet som med legger (og annet) vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg kjøpte den kaktus-børsten i dag, så skal bli spennende å se hvordan den fungerer. Om den ikke gjør jobben får jeg prøve med "den grønne". Hadde egentlig håpet noen av gutta har hadde noen gode tips, siden jeg regner med at dere jentene ikke har alt for mye inngrodde hår på ryggen :p

Men er vel samme prinsippet som med legger (og annet) vil jeg tro :)

Jepp det blir nok det samme som 'annet' ;) Prøv Dermalogica Skin Renewal Booster (inneholder fruktsyre og peeling mot inngrodde hår) i.o.m. at det nok er litt lettere å nå 'annet' med pinsett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...