Gå til innhold

Periodisk faste og røyking...


Maesp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tviler på at det har noen ekstra negative effekter, men har ikke akkurat store kunnskaper om røyking. Er vel ikke så mange andre heller som har satt seg inn i dette så anbefaler deg å spørre fastlegen din om det.

Dersom periodisk faste gir deg enda større røykesug på formiddagen bør du heller spise et vanlig måltidsmønster.

Håper du klarer å slutte med den røykingen, it kills you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du deg vanligvis en røyk på morgenen før frokost? Da røyker du isåfall på tom mage. Eneste effekten jeg kan komme på her og nå er at du kan føle deg svimmel kort tid etter en røyk, da kroppen vil reagere sterkere på nikotin når du har lite næring i kroppen (ihvertfall føles det sterkere). Men det vil jeg tro har sammenheng med hvor mye du vanligvis røyker, hvor lang tid det er mellom sigarettene osv.

Ellers sier jeg som Oddis, stop the smoking! Ikke bare er det veldig helseskadelig, det er uattraktivt, ekkelt, lukter jæævlig og har bare negative sider ved seg. Det er ikke lett å se når man trives med å røyke, men tro meg. Når du først har slutta kommer du aldri til å angre! Slutta selv for litt over et år siden, og ser først nå hvor utrolig ekkelt det er når andre røyker i nærheten av meg. Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...