Gå til innhold

Gravid + tilskudd??


quesaturn

Anbefalte innlegg

Ja nå har det seg slik at jeg plutselig ble gravid.. IGJEN! Ergerlig med tanke på at jeg har kommet meg så godt i gang med treningen etter forrige fødsel og tok av meg 30 kg på 1 år og var i gang med "muskle meg opp", bli sunn og sterk :) Og med hensyn til dette tok jeg noe tilskudd, så jeg lurer på om det er noen der ute som vet om jeg må droppe noen av tilskuddene mine som f.eks. : BCAA, kreatin/monohydrat, L-glutamine, ZMA og protein shaken min whey tech?? Er det noe jeg må droppe/føre til av tilskudd med hensyn til min graviditet? Noen som vet? Jeg nekter og legge på meg ca 30 kg denne fødselen også, så her skal det spises sunt og trenes moderat.. :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte for litt over et år siden og ammer ennå, fikk tips om å holde meg unna BCAA og kreatin, men proteinpulver går greit. Så her blir det ikke noe ekstra tilskudd før amminga tar slutt :)

Du trenger ikke bekymre deg for vekta når du allerede er bevisst på dette :) Kos deg med mirakelet i magen, spis greit og beveg deg, så ordner det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...