Gå til innhold

Spenningssmerter i korsryggen


Helmsley

Anbefalte innlegg

For ca 4-5 månder siden så fikk jeg noe som jeg kan beskrive som spenningsmerter i korsryggen, jeg har gått med dette siden. Smertene er opp og ned, men er til stede nesten til en hver tid. Ting som provoserer dette er egentlig nesten alt som anstrenger korsryggen.

Øvelser som knebøy og markløft kan jeg gleme å trene siden dette provoserer smertene i korsryggen noe voldsomt. Jeg har gått til en manuelterapaut en rekke ganger, han mener grunnen til smertene er fordi at, det små musklene i korsryggen ikke er sterke nok i forhold til det store, jeg fikk noe øvelser jeg skulle gjøre. Jeg har kjørt disse regelmessig en lengere periode uten at ryggen har blitt noe nevneverdig bedre.

Så jeg lurer på om noe har hvert borti noe lignende og har noen råd om hva jeg skal gjøre? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vært borti..Men ett tips er å stikke til en naprapat feks..Gjerne forhør deg rundt i treningsmiljø (bor du i trheim send meg PM) hvem folk anbefaler.

Ja har vurdert å prøve naprapat, tro meg har spurt det fleste. Ingen som klarer å sette fingeren på grunnen. Rimelig frusterende det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...