Gå til innhold

deload og mat


lenebeate

Anbefalte innlegg

Begynte å trene hard styrketrening i slutten av august 2012, og har trena 3-5 dager i uka siden det + 1-2 kardioøkter. Jeg kjenner nå at kroppen min, og spesielt ryggen, er veldig sliten, og vurderer å ta meg en deload-uke, med lettere vekter og færre treninger (eller eventuelt treningsfri?) for å se om dette hjelper.

Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal spise i en slik uke, i alle fall om jeg dropper all styrketrening? Skal jeg bare spise som normalt, som om jeg hadde trena, eller skal jeg gå ned (opp??) litt?

(For tiden kjører jeg x-size og trener styrke 4 dager i uka + at jeg kjører litt morgenkardio 2 ganger i uka. Jeg spiser ca 2000 kcal på styrkedager og 1600 på kardio/hviledager, er 160 cm, veier 52 kg og fettprosen ligger på 16-17 %, om dette er relevant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...