Gå til innhold

Et OK treningsprogram?


Isa24

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrketrening en god stund nå (med noe ufrivillge "pauser"innimellom.

Var innom Elixia og fikk kjøpt noen pt-timer slik at jeg kunne få lært meg skikkelig teknikk på blant annet knebøy.

Han har også vist meg øvelser jeg kan gjøre,og da er mitt spørsmål til dere der ute, hva synes dere?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vet det er så mange her som virkelig har peiling.

Det er i hvertfall ca slik jeg husker det..

Noen innvendinger? Noe som mangler? Noe bortkasta? :)

/ med dette menes at jeg tar dem annenhver gang uten pauser,slik økta blir mest mulig effektiv

Dag 1:

Chins/Skråbenk

Stående roing/pushups

flies/sittende roing

Dag 2:

Arnoldpress/ vet ikke hva det heter, men har hantler i hver arm og løfter først arma ut til sia og så fram (øye- høyde)

Facepulls/dips

tricepspress

Dag 3:

Knebøy/strake markløft

Hamstring-øvelse/gående utfall

legcurl/ gå opp-ned på step med manualer

Og hva kan jeg evt ha en 4 dag? helkropp, eller mangler det noe?

Blir meget takknemlig hvis noen tar seg tid og har mulighet til å svare :)

Btw; målet er vel som de fleste; muskler og mindre fett.

Jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min mening, og sannsynligvis mange her paa forumet, saa virker baade dag 1 og 2 litt i underkant tunge med tanke paa at du oensker muskelvekst. Hvis du hadde slengt paa noen sett med kneboey, saa hadde det vaert greit nok. Selv om jeg aldri har forstaatt poenget med flies...Supersett paa kneboey og markloeft tror jeg ingen er tjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler markløft ser jeg, og det er jo triceps både dag 1 og dag 2. Hvis du på død og liv skal ha det programmet, ville jeg nok i hvert fall gjort om dag 3 til dag 2 og vise versa.

Hva er målene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...