Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå bruker jeg selv ikke proteinpulver eller liknende (les: kosttilskudd generelt), men vi selger det der jobber. Vi selger en rekke produkter, og jeg tror neppe det er så stor forskjell kvalitetsmessig fra et produkt til et annet. Det er ulike typer protein, whey er en av disse. Det som er viktig er at du finner ut hva du skal ha tilskuddet til (f.eks. etter trening eller før du legger deg). Hvis det er før leggetid vil jeg heller anbefale casein eller noe som tas seinere opp. Isolate er såvidt jeg vet en mer filtrert type whey (eller liknende), og den typen produkter inneholder bl.a. en høyere andel proteiner pr 100g enn "vanlig" whey.

Personlig tror jeg det handler vel så mye om smak og konsistens. Folk flest merker neppe særlig forskjell på resultatet enten merket heter Proteinfabrikken, Best Body, Nanox, Weider eller annet. Det er imidlertid verdt å merke seg at produsjonsmetodene kan være forskjellig, og noen produkter har muligens høyere sjanse for å være forurensede. Lite trolig, men verdt å tenke på...

Whey Tech inneholder 20% kasein iirc.

Og i forhold til forurensende produksjon er jo PF Whey Tech produsert i Norge av norske produkter, så det er kortreist vare (y)

Ellers veit jeg lite om forskjellen på forskjellige proteinpulver, men bruker sjøl Whey Tech og er fornøyd.

Greit det:) Men anbefaler IKKE pga smak..Jeg har vært gjennom mye forskjellige..

Men de som er billigst og smaker best.. (hvis vi tenker pris her) er whey-80 fra starnutrition (gymgrossisten.no).

Gjelder ikke prisen anbefaler jeg Gold Standard 100% whey, gymgrossisten.no

Prøv deg frem med småbokser av forskjellige smaker og fabrikanter til du finner den du liker, så slipper du å sitte med 2,99kg av pulver du ikke liker.

Jeg liker godt Whey Tech vanilje og sjokolade, men har samtidig ikke vært innom andre, så jeg veit ikke hva jeg går glipp av evt. Samtidig, hvorfor bytte når man er fornøyd. Var innom banan og jordbær også, som ikke falt i smak, så prøv deg fram litt.

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...