Kvikki Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Etter at jeg begynte med trening etter nyttår har jeg nå gått på vekten igjen, litt trist når jeg bare har gått ned 6,6 kilo. Men det er jo bedre enn å ikke ha gått ned noe. Har tross alt begynt å se at kroppen har strammet seg opp. Og det er deilig å se forandringer. Selv om det bare er 6,6 kilo så føles kroppen allerede bedre. Noen som har noen super treningsprogram for jenter. ?? Men trenger gjerne tips til sunn og god mat som inneholder proteiner. Har dere noen tips, kom med de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Flyttet tråden din så du får noen svar - Mod. Hva er vekta og høyden din? Litt vanskelig å skulle hjelpe når vi ikke ha noen info. Hva spiser du nå og hvordan trener du nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 6,6kg på 2 måneder er jo en stor nedgang med mer enn 0,5kg i uken. Det anbefales jevnt over å ikke gå særlig mer enn en halv kilo hver uke for å vedlikeholde mest mulig muskelmasse på diett. Sier meg derimot veldig enig med Jane i at du må skrive mer om deg selv. Hvor mye veier du nå (+ høyde) og hva er vektmålet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvikki Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Flyttet tråden din så du får noen svar - Mod. Hva er vekta og høyden din? Litt vanskelig å skulle hjelpe når vi ikke ha noen info. Hva spiser du nå og hvordan trener du nå? Takk for svar, jeg er bare 162 høy og veier nå 79,4. Startet på 88 kilo. (Noe jeg også skammer meg veldig over) I ukedagene starter jeg ofte dagen med en Shake som inneholder ca 213 kalorier. Lunsj blir da litt variert med rugsprø knekkebrød med noe kjøttpålegg og en appelsin. Eller prøver jeg å variere litt. Middag blir som regel noe med kyllingfilet og grønnsaker som gulrot og brokkoli, løk osv. Prøver å droppe pasta og poteter. Blir også gryter med biffkjøtt osv.. Til kveld blir det litt middagsrester om det er igjen noe. Prøver å trene minst 3 ganger i uka med minst en av dagen på mølla i 1 time med å gå i oppoverbakke, styrketrening med samboer (har har da et program jeg har blitt med på et par ganger) og sist men ikke minst, gruppetimer.. Siste jeg var med på var en bodypower time.. Håper jeg kom med litt mer info nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvikki Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 6,6kg på 2 måneder er jo en stor nedgang med mer enn 0,5kg i uken. Det anbefales jevnt over å ikke gå særlig mer enn en halv kilo hver uke for å vedlikeholde mest mulig muskelmasse på diett. Sier meg derimot veldig enig med Jane i at du må skrive mer om deg selv. Hvor mye veier du nå (+ høyde) og hva er vektmålet ditt? Takk for tilbakemelding:) har skrevet et utfyllende svar til Jane nå. Vektmålet mitt er mellom 55-60 kilo.. Vil ha en vekt som "passer" bedre for meg. Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.