Gå til innhold

Mager kesam og fun light?


Sam Kam

Anbefalte innlegg

Hei!

Mulig dette har blitt spurt om før, prøvde å gå gjennom trådene for å se om jeg fant noe om dette, men merket at det ble mye å gå gjennom, så jeg spør selv og håper noen orker å svare :)

Har merket at mange har fun light opp i mager kesam? Hva er egentlig årsaken til det; smak, konsistens, annet?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SMAK :D smaker jo digg

OG er jo "nada" kcal i funlighten.

Blir som en supersunn yoghurt

Takker for svar Vegard :) Har smakt mager kesam og synes det smaker helt greit, men litt tykk konsistens. Hadde foretrukket dobbel 0% pga konsistensen, de utgjør nesten det samme i kcal. Men hvis fun light gjør konsistensen litt tynnere, får jeg prøve igjen :)

Men har et litt teit spm :D Blander du fun light som den er med kesam eller blander du ut fun med vann først? Det første kanskje? :p

Og blander du fun med vanlig kesam, og blir det godt å gjøre det samme med vanilje kesam? Har du prøvd? :) Anbefalinger på smak på fun light?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mager kesam med den nye Zeroh! safta i peach smakte kjempegodt! Har ikke testa blåbær og granateple eple enda. Må få mer kesam i hus:p

Namnam, det hørtes kjempe godt ut :) Blir nok en tur på butikken på meg i morgen ser jeg :p Har sett reklame på vannmelon også, kanskje verdt å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mager kesam er et bedre alternativ til yoghurt da det inneholder mer protein og mindre karbohydrater :)

Hmm, javel :) Men kan huske at da jeg sammenlignet dobbel 0% så utgjor de nesten det samme i kcal OG proteiner og karbohydrater faktisk, den inneholder ikke tilsatt fett eller sukker (men kunstig søtning da). Tror dobbel 0% er det sunneste alternativet for yoghurt. Men skjønner at alle andre yoghurt typer ikke er så veldig sunne da de inneholder en del sukker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnam, det hørtes kjempe godt ut :) Blir nok en tur på butikken på meg i morgen ser jeg :p Har sett reklame på vannmelon også, kanskje verdt å prøve...

Yuk, vannmelonen til fun light var jeg ikke no fan av. Smakte kunstig:( Men bare å kjøpe mange smaker, så du kan mikse og trikse litt. Blir jo ikke no dyrere, for alle blir jo drukket opp til slutt uansett, du få bare litt mer variasjon^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yuk, vannmelonen til fun light var jeg ikke no fan av. Smakte kunstig:( Men bare å kjøpe mange smaker, så du kan mikse og trikse litt. Blir jo ikke no dyrere, for alle blir jo drukket opp til slutt uansett, du få bare litt mer variasjon^^

Hahahaha :joyful: ok. Ja, får vel bare prøve meg frem, det er no mange smaker å velge mellom i alle fall. Takk for tipset :)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bedre (og dyrere, da...:/) med bær i kesamen, sammen med en liten dæsj stevia og vanilje eller romessens:)

Sign..

Bruker stevia og vaniljepulver (ren vanilje IKKE vaniljesukker)i jeg..

Er jeg skikkelig søtsugen tar jeg en bixitkjeks og knuser oppi.. Sprøtt søtt og godt.. Og knuser man den holder det i massevis med en kjeks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye bedre (og dyrere, da...:/) med bær i kesamen, sammen med en liten dæsj stevia og vanilje eller romessens:)

Har faktisk prøvd med bær og det smakte godt. Det eneste jeg "sliter" med når det gjelder kesam er den litt tykke konsistensen, derfor tenkte jeg å prøve med fun light. Men takk for tipset, prøver gjerne med vaniljeessens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sign..

Bruker stevia og vaniljepulver (ren vanilje IKKE vaniljesukker)i jeg..

Er jeg skikkelig søtsugen tar jeg en bixitkjeks og knuser oppi.. Sprøtt søtt og godt.. Og knuser man den holder det i massevis med en kjeks...

Oi, det hørtes godt ut med kjeks oppi, skal prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...