Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Mulig dette har blitt spurt om før, prøvde å gå gjennom trådene for å se om jeg fant noe om dette, men merket at det ble mye å gå gjennom, så jeg spør selv og håper noen orker å svare :)

Har merket at mange har fun light opp i mager kesam? Hva er egentlig årsaken til det; smak, konsistens, annet?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18165-mager-kesam-og-fun-light/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SMAK :D smaker jo digg

OG er jo "nada" kcal i funlighten.

Blir som en supersunn yoghurt

Takker for svar Vegard :) Har smakt mager kesam og synes det smaker helt greit, men litt tykk konsistens. Hadde foretrukket dobbel 0% pga konsistensen, de utgjør nesten det samme i kcal. Men hvis fun light gjør konsistensen litt tynnere, får jeg prøve igjen :)

Men har et litt teit spm :D Blander du fun light som den er med kesam eller blander du ut fun med vann først? Det første kanskje? :p

Og blander du fun med vanlig kesam, og blir det godt å gjøre det samme med vanilje kesam? Har du prøvd? :) Anbefalinger på smak på fun light?

Annonse

Mager kesam med den nye Zeroh! safta i peach smakte kjempegodt! Har ikke testa blåbær og granateple eple enda. Må få mer kesam i hus:p

Namnam, det hørtes kjempe godt ut :) Blir nok en tur på butikken på meg i morgen ser jeg :p Har sett reklame på vannmelon også, kanskje verdt å prøve...

Mager kesam er et bedre alternativ til yoghurt da det inneholder mer protein og mindre karbohydrater :)

Hmm, javel :) Men kan huske at da jeg sammenlignet dobbel 0% så utgjor de nesten det samme i kcal OG proteiner og karbohydrater faktisk, den inneholder ikke tilsatt fett eller sukker (men kunstig søtning da). Tror dobbel 0% er det sunneste alternativet for yoghurt. Men skjønner at alle andre yoghurt typer ikke er så veldig sunne da de inneholder en del sukker. :)

Namnam, det hørtes kjempe godt ut :) Blir nok en tur på butikken på meg i morgen ser jeg :p Har sett reklame på vannmelon også, kanskje verdt å prøve...

Yuk, vannmelonen til fun light var jeg ikke no fan av. Smakte kunstig:( Men bare å kjøpe mange smaker, så du kan mikse og trikse litt. Blir jo ikke no dyrere, for alle blir jo drukket opp til slutt uansett, du få bare litt mer variasjon^^

Yuk, vannmelonen til fun light var jeg ikke no fan av. Smakte kunstig:( Men bare å kjøpe mange smaker, så du kan mikse og trikse litt. Blir jo ikke no dyrere, for alle blir jo drukket opp til slutt uansett, du få bare litt mer variasjon^^

Hahahaha :joyful: ok. Ja, får vel bare prøve meg frem, det er no mange smaker å velge mellom i alle fall. Takk for tipset :)(y)

Det er mye bedre (og dyrere, da...:/) med bær i kesamen, sammen med en liten dæsj stevia og vanilje eller romessens:)

Sign..

Bruker stevia og vaniljepulver (ren vanilje IKKE vaniljesukker)i jeg..

Er jeg skikkelig søtsugen tar jeg en bixitkjeks og knuser oppi.. Sprøtt søtt og godt.. Og knuser man den holder det i massevis med en kjeks...

Annonse

Det er mye bedre (og dyrere, da...:/) med bær i kesamen, sammen med en liten dæsj stevia og vanilje eller romessens:)

Har faktisk prøvd med bær og det smakte godt. Det eneste jeg "sliter" med når det gjelder kesam er den litt tykke konsistensen, derfor tenkte jeg å prøve med fun light. Men takk for tipset, prøver gjerne med vaniljeessens :)

Sign..

Bruker stevia og vaniljepulver (ren vanilje IKKE vaniljesukker)i jeg..

Er jeg skikkelig søtsugen tar jeg en bixitkjeks og knuser oppi.. Sprøtt søtt og godt.. Og knuser man den holder det i massevis med en kjeks...

Oi, det hørtes godt ut med kjeks oppi, skal prøve det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...