Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har fått noe som kjennes ut som betennelse av noe slag i høyre håndledd, noe som resulterer i store problemer med å trene overkropp. Men vi får ta dette som en mulighet for å få trent bein/mage godt i denne perioden.

Men er det noen som har noen tips til øvelser jeg kan bruke for å få til å trene overkroppen mest mulig i denne perioden? Trenger virkelig hjelp her da jeg kommer til å bli gal hvis jeg bare får til å trene bein og mage :(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/1808-trening-ved-h%C3%A5ndledd-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nesten si ja til alt der Tor, virker som jeg får smerter uansett hvordan jeg beveger hånden. Iallefall med belastning i hånden. Spesielt sterk smerte ved utstrekning av alle fingre der smerten går fra lillefinger og oppover mot albue.

Må nesten si ja til alt der Tor, virker som jeg får smerter uansett hvordan jeg beveger hånden. Iallefall med belastning i hånden. Spesielt sterk smerte ved utstrekning av alle fingre der smerten går fra lillefinger og oppover mot albue.

Ahh, aktiv hvile og om det ikke bli bedre få noen til å se på det. Om du kan bruke knyttneve er pushups en multihet for bryst. Andre ganger har jeg festet/surret improvisoriske handtåk rundt handleddene og kjørt lett trening på rygg og skuldre ved slike tilfeller. Håper du blir bedre snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...