Gå til innhold

Morgentrening, YES or NO?


Hyuna

Anbefalte innlegg

Jeg står absolutt ikke ekstra tidlig opp for å dra å trene. Det skjer bare ikke. Men nå er jeg så velsigna at jeg har ett søvnmønster som ikke ligner grisen, og i perioder så står jeg opp klokka 4-5 av egen fri vilje. Da pleier jeg å dra å trene. Det er ingen fordeler med å trene på morgenen, annet enn at du mest sannsynlig får senteret for deg selv. Det gir ikke noen bedre effekt eller noe, og dersom jeg var deg, ville jeg faktisk valgt å sove litt lengre enn å tvinge deg opp hver morgen. SØVN er en av de viktigste faktorene for fremgang, og mangel på dette kan være skyte seg selv i leggen. Om du trives med å legge deg 20-21 og stå opp klokka 4 er det jo noe helt annet - men ikke tving deg opp morgen etter morgen. Man skal ikke være trøtt og zombie når man drar avgårde på trening. Det er oppskriften på å føle seg mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...