Tom Rune Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Og litt on topic: Skjønner ikke hva du stresser med, du er heldig. Få i deg rundt 2g protein og fordel resten. Er jo bare å spise det, du sier jo at du også er glad i mat. Hva er problemet da vel? Spis og bli sterkere :S Da prøver jeg på en an måte og si det på, det legger seg ikke på kroppen i det hele tatt Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17923-bulk-diett/page/2/#findComment-680940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Da prøver jeg på en an måte og si det på, det legger seg ikke på kroppen i det hele tatt Da spiser du enda mer... Null prob:D heldiggrisen deg vel! Finn ut hvor mye kcal du pleier å spise.. legg på et par hundre= winwin eller ikke=juster.. aint worse Ingen her kan faktisk sitte med fasiten Nærmste jeg mener er fasit er at du begynner med 3000kcal.. legger du ikke på deg da, så øker du til 3500kcal i et par uker. Nå snakker vi 3000kcal per dag i f.eks 2-3uker. merker du ikke noe på vekten/utseende/styrken... Så ja, øk inntaket da nok en gang HELDIGE DEG! Ja ok..... Ifølge kcal kalkulator med 3-5 moderate treninger skal du ha i deg 2782 kcal i vedlikehold. Dvs at du bør spise ca 3000kcal. For å "Leangaine": altså få opp vekt sakte men sikkert uten mye fett. Hvis du vil trå litt hardere til verks. Så ville jeg personlig strukket meg opp til 3500kcal. Så lenge du har 1,8-2,5g protein i kosten, så kan du jo bare fordele som du vil. Helst ca 1g fett per kg kroppsvekt. Så loggfører du enkelt og greit på: Online kostdagbok - Prøv gratis! Oppskrifter - Treningsdagbok - Egne matvarer - Viser næringsinnhold for alle næringsstoffer Ernæring og treningsdagbok | MyLog Free Calorie Counter, Diet & Exercise Journal | MyFitnessPal.com Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17923-bulk-diett/page/2/#findComment-680943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linni91 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Mm, faren til han ene kameraten har vært vektløfter før. Men etterhvert opp igjennom årene etter han var ferdig med å løfte kom plagene. Det er det de vil fram til bare at det er med min vekt som er problem Den argumentasjonen der er jo helt på tryne (fra dems side altså) Er jo utrolig mange årsaker til at man kan få plager i ettertid. Da kan man jo like gjerne sette en slags "kroppsvektgrense" på alle øvelser da: Knebøy - må veie minst 80 kg Markløft - må veie minst 90 kg Benkpress - må veie minst 70 kg Bicepscurl - må veie minst 60 kg Ser du hvor dumt det ser ut? Hvorfor i all verden skal din kroppsvekt være et hinder for å trene markløft? Finnes det ingen som veier mindre enn deg som trener det? Om du veier 50 eller 150 kg er revnende likegyldig. Markløft er en genial øvelse (med forebehold om at den utføres riktig selvsagt), så bare kjør på. FatUnicorn 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17923-bulk-diett/page/2/#findComment-680949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.