Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og litt on topic: Skjønner ikke hva du stresser med, du er heldig. Få i deg rundt 2g protein og fordel resten. Er jo bare å spise det, du sier jo at du også er glad i mat. Hva er problemet da vel? Spis og bli sterkere :S

Da prøver jeg på en an måte og si det på, det legger seg ikke på kroppen i det hele tatt

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17923-bulk-diett/page/2/#findComment-680940
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Da prøver jeg på en an måte og si det på, det legger seg ikke på kroppen i det hele tatt

Da spiser du enda mer... Null prob:D heldiggrisen deg vel! Finn ut hvor mye kcal du pleier å spise.. legg på et par hundre= winwin eller ikke=juster.. aint worse ;) Ingen her kan faktisk sitte med fasiten

Nærmste jeg mener er fasit er at du begynner med 3000kcal.. legger du ikke på deg da, så øker du til 3500kcal i et par uker.

Nå snakker vi 3000kcal per dag i f.eks 2-3uker. merker du ikke noe på vekten/utseende/styrken... Så ja, øk inntaket da ;) nok en gang HELDIGE DEG! :)

Ja ok..... Ifølge kcal kalkulator med 3-5 moderate treninger skal du ha i deg 2782 kcal i vedlikehold. Dvs at du bør spise ca 3000kcal. For å "Leangaine": altså få opp vekt sakte men sikkert uten mye fett. Hvis du vil trå litt hardere til verks. Så ville jeg personlig strukket meg opp til 3500kcal.

Så lenge du har 1,8-2,5g protein i kosten, så kan du jo bare fordele som du vil. Helst ca 1g fett per kg kroppsvekt.

Så loggfører du enkelt og greit på:

Online kostdagbok - Prøv gratis! Oppskrifter - Treningsdagbok - Egne matvarer - Viser næringsinnhold for alle næringsstoffer

Ernæring og treningsdagbok | MyLog

Free Calorie Counter, Diet & Exercise Journal | MyFitnessPal.com

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17923-bulk-diett/page/2/#findComment-680943
Del på andre sider

Mm, faren til han ene kameraten har vært vektløfter før. Men etterhvert opp igjennom årene etter han var ferdig med å løfte kom plagene. Det er det de vil fram til bare at det er med min vekt som er problem

Den argumentasjonen der er jo helt på tryne (fra dems side altså) Er jo utrolig mange årsaker til at man kan få plager i ettertid. Da kan man jo like gjerne sette en slags "kroppsvektgrense" på alle øvelser da:

Knebøy - må veie minst 80 kg

Markløft - må veie minst 90 kg

Benkpress - må veie minst 70 kg

Bicepscurl - må veie minst 60 kg

Ser du hvor dumt det ser ut?

Hvorfor i all verden skal din kroppsvekt være et hinder for å trene markløft? Finnes det ingen som veier mindre enn deg som trener det? Om du veier 50 eller 150 kg er revnende likegyldig. Markløft er en genial øvelse (med forebehold om at den utføres riktig selvsagt), så bare kjør på.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17923-bulk-diett/page/2/#findComment-680949
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...