Gå til innhold

Diett bestående av bare proteinshake


staedtler

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Finnes jo egne shakes for akkurat dette, og slik jeg har forstått det så skal man kun drikke shakes i noen uker, da er dette såklart ikke rent proteinpulver men de inneholder karbo og fett i den balansen som man trenger for å få et komplett kosthold.

Men jeg sier _ikke_ at det er bra! Men jeg har stor tro på at det fungerer som slankende, for jeg tror ikke kroppen klarer å ta opp så altfor mye næring igjennom sånne shakes, og det kan vel ikke kalles slanking, snarere sulting.

Jeg tror ikke det er skadelig for noen å bytte ut noen av måltidene i løpet av en dag med shaker, men du burde iallfall få i deg 2-3 måltider med "mat", og så lenge ikke shakes overskrider 50% av kalorierene du får i løpet av dagen så er du iallfall sikret noe næring!

Hvis dette er kun for å raskt komme ned i vekt så er det ingen god ide, du kan få underærnærings-sykdommer og andre plager.

Det beste er å endre livsstilen og kostholdet til noe du faktisk kan leve med i det lange løpet og ha tålmodighet, så kan du heller prøve en uke med shakes rett før du skal stille om det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...