Kirill W. Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Kjempeidè. inb4 Rabbit starvation - Wikipedia, the free encyclopedia Metal_Barbie 1
Zebb Dubz Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Finnes jo egne shakes for akkurat dette, og slik jeg har forstått det så skal man kun drikke shakes i noen uker, da er dette såklart ikke rent proteinpulver men de inneholder karbo og fett i den balansen som man trenger for å få et komplett kosthold. Men jeg sier _ikke_ at det er bra! Men jeg har stor tro på at det fungerer som slankende, for jeg tror ikke kroppen klarer å ta opp så altfor mye næring igjennom sånne shakes, og det kan vel ikke kalles slanking, snarere sulting. Jeg tror ikke det er skadelig for noen å bytte ut noen av måltidene i løpet av en dag med shaker, men du burde iallfall få i deg 2-3 måltider med "mat", og så lenge ikke shakes overskrider 50% av kalorierene du får i løpet av dagen så er du iallfall sikret noe næring! Hvis dette er kun for å raskt komme ned i vekt så er det ingen god ide, du kan få underærnærings-sykdommer og andre plager. Det beste er å endre livsstilen og kostholdet til noe du faktisk kan leve med i det lange løpet og ha tålmodighet, så kan du heller prøve en uke med shakes rett før du skal stille om det er
Anbefalte innlegg