Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal lett ha en sånn i garasjen/huset når jeg får meg hus ! Trenger jo ikke treningssenter da! :D

Samme her :) Har satt som kriterie at når vi kjøper nytt hus må det være høyt nok under taket i kjelleren til å få plass til et skikkelig rack :p

Koster en del, men er mange billige alternativer der ute.

Skal selv ha ett rom i huset som jeg kan ha rack osv. i :) Om dama tillater det :unsure:

Akseptabel pris om en bare kunne fått det til prisen i webshoppen og sluppet like mye i frakt for å få den til Norge. Mobech.no har noen rimelige alternativer til en mye hyggeligere pris, men er selvsagt ikke samme kvaliteten.

Selv har jeg allerede kettlebells, treningsmatte og skumrulla stående i stua, så kona har sagt at vi MÅ ha et eget rom til trening når vi kjøper nytt hus ;)

Consept2 det ble litt avsporinger her, men hvor mye har du tenkt å legge i dette? Seriøst så er det beste forslaget å skaffe deg et powerrack om du har plass og råd (de billigste finner du fra 3000). En billig multibenk med all mulig slags curlgreier på har liten verdi. Da er det bedre å heller kjøpe en god frittstående benk med justerbar rygg og bruke manualer til brysttrening, da kan du også bruke benken til en rekke andre øvelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...