Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt litt på å kanskje gå til innkjøp av noe PWO for å få litt mer trøkk på trening.. har også vurdert en generell termogenic/sultdemper ala Ripped Freak.

Til helga planlegger jeg en tur til Svinesund/Nordy, og lurer på to ting;

1 hvor er det man kjøper slikt der borte?

2 hvilke produkter kan anbefales?

PS! Målet er selvsagt vektnedgang, og er egentlig bra igang allerede men kan jo ikke skade å øke tempoet litt hvis mulig :-)

Takker for alle innspill :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17689-harrytur-shoppe-pwo-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har fått inn en ny PWO på bodypower som heter "im fucked up". Den var helt grei. Ellers har de en som heter "alpha serum" på helsekostbolaget(Svinesund). Sistnevnte er litt sterkere, men jeg ble litt kvalm av den.. Hvis du nevner navnet Vibeke På helsekostbolaget får du forresten 10% på alt:)

Annonse

Jeg vil også anbefale deg F#cked up! Den smaker godt og gir veldig fin effekt på trening. Pump og fokus. I tillegg inneholder den en grei dose (300mg per scoop) DMAE som jeg mistenker for å være den beste kognitive forsterkeren jeg har prøvd. Perfekt om du skal jobbe med skolearbeid e.l etter trening. Jeg har hatt flere intellektuelle gjennombrudd etter trening ved administrasjon av f#cked up!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...