NashB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hvilke løp skal dere løpe i 2013.? Er det noen løp dere vill abefale for andre..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har veldig lyst å delta på stolztekleiven opp i høst!! Hvis ikke formen er på plass så SKAL det bli 2014!! 0g...terrengløp har jeg lyst å være med på mn få slike arrangeres her.. tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NashB Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 jeg håper å få løpt halv maraton i Praha 6 april,, litt tidlig egentlig for formen. men kan være godt å komme i gang.. noen som har løpt der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagertha Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Helteløpet i Rauland! Løp i fjor og har veeeeldig lyst til å gjøre det i år også. Herlig å løpe på fjellet!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afterall Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Helteløp? Må googles! Jeg melder meg på Tough Mudders - UK South London 8. juni og Midnight Sun Marathon i Tromsø 22. juni nå neste uke hvertfall. Mulig det blir påmelding til Stavanger Marathon 31. august i tillegg Det gledes! Lagertha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.