ingvildv Skrevet 3. februar 2013 Skrevet 3. februar 2013 Hei sprekinger! Leste idag denne artikkelen Jenter, slik når dere målene deres - Fitnessbloggen, (trener selv som en mann, hehe) av Camilla Hoel, der hun forteller at for å få økt muskellmasse, samt lavere fettprosent skal man ligge på høyt proteininntak på treningsdager og kaloriunderskudd på hviledagene. Den er forsåvidt grei, men i mitt tilfelle vil det si 2 dager der jeg ligger på kaloriunderskudd. Dette vil, spørr du meg - ikke gi noen gevinst for lavere fettprosent. Trener 5 ganger i uken (fordi jeg synes det er veldig givende og morsomt!) Har dere noen tips for kostholdsplaner for økt muskelmasse og lavere fettprosent? Siter
Velvet Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Da har du overhode ikke forstått essensen i det hun skriver om. Les artikkelen en gang til. Siter
M. M Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 i mitt tilfelle vil det si 2 dager der jeg ligger på kaloriunderskudd. Dette vil, spørr du meg - ikke gi noen gevinst for lavere fettprosent. Det hun mener er at du totalt sett vil ligge i kalorioverskudd slik at du kan bygge muskler. Når musklene blir større, mens mengden fett holdes (relativt)konstant blir fettprosenten mindre. ingvildv 1 Siter
ingvildv Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Skrevet 4. februar 2013 aah, heeh missforsto litt jeg. Takk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.