Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har lest litt om X-press Tren effektiv med X-press | Treningsfysiolog og syns det treningsprogrammet virket veldigbra.

Lurte på om noen vet om det går ann å kjøre denne 4 ganger i uken? Eller blir det for lite restitusjon? Jeg vil gjerne kjøre styrktrening 4 ganger i uken nemlig :)

Håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17196-x-press-4-ganger-i-uken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg Fjeldmann, men jeg mener det burde gå bra. Kjør markløften litt lettere en av dagene, evt kjør strakmark, markløft med stopp eller en annen variant for å styrke din svakhet. Velg også laveste antall sett som er anbefalt.

Når du kjører så høy frekvens kan det være lurt å variere litt oftere. Du kan f.eks kjøre 4 uker med x-press og så 4 uker med x-size som er en 2-splitt over 4 dager. Da får du en fin variasjon på frekvens og volum :)

Når du tar et program som er ment for 3 dager i uken og kjører det 4 dager er det selvsagt ekstra viktig å få i seg nok mat og nok søvn. Kroppen trenger energi til restitusjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...