Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har veddet med en kompis at jeg skal å få trent meg opp til sixpack til 1. mai. Samtidig så må han også gjøre noe, men jeg har enda ikke kommet på hva. (Jeg får bestemme)

Så, jeg tar gjerne imot forslag. Jeg har ikke så mye peiling på hva som er vanskelig for dere gutter. Det skal være vanskelig for han, men oppnåelig. Fyren veier 80-85 kg, (påstar) han har sixpack. Rimelig godt trent på overkroppen men jeg er usikker på formen til beina. Han løper og sykler endel.

Noen forslag ? Værsåsnill jeg trenger hjelp :p

Fortsetter under...

Hva med Widowmaker (1 sett på 20 reps) med egen kroppsvekt i dype knebøy? :) Avhenger selvsagt av formen+mobiliteten per dags dato hvor hardt (eller evt lett) dette blir, men pleier å være relativt seige saker for de fleste (både fysisk og psykisk)...

Hva med Widowmaker (1 sett på 20 reps) med egen kroppsvekt i dype knebøy? :) Avhenger selvsagt av formen+mobiliteten per dags dato hvor hardt (eller evt lett) dette blir, men pleier å være relativt seige saker for de fleste (både fysisk og psykisk)...

Hva er widowmaker (prøvd å google men kom ikke frem til noe som har med trening å gjøre :s )

Annonse

Hva er widowmaker (prøvd å google men kom ikke frem til noe som har med trening å gjøre :s )

Google ett eller flere av følgende ord; widowmaker+squats+dc, så kommer det opp haugevis :)

Enkelt sagt er det (som kjapt skrevet) 1 enkelt sett bestående av 20 repitisjoner, hvor man søker å presse 10-12RM (eller der omkring) opp mot 20 rep. Det kan utføres på flere måter, og ofte inngår det "pustepauser" underveis settet. Feks kan man satse mot 10-12 kontinuerlige rep, puste dypt noen ganger (uten lockout eller å sette fra seg vekten), 3 nye + pust, 2 nye + pust, 1 ny+pust osv til man er ferdig. Kjennes godt, for å si det sånn :)

Google ett eller flere av følgende ord; widowmaker+squats+dc, så kommer det opp haugevis :)

Enkelt sagt er det (som kjapt skrevet) 1 enkelt sett bestående av 20 repitisjoner, hvor man søker å presse 10-12RM (eller der omkring) opp mot 20 rep. Det kan utføres på flere måter, og ofte inngår det "pustepauser" underveis settet. Feks kan man satse mot 10-12 kontinuerlige rep, puste dypt noen ganger (uten lockout eller å sette fra seg vekten), 3 nye + pust, 2 nye + pust, 1 ny+pust osv til man er ferdig. Kjennes godt, for å si det sånn :)

Genialt :)

Noen som har forslag til et veddeinnsats? Forholdsvis noe som ikke har med nakenhet/sex å gjøre men som svir skikkelig.

noe som ikke har med nakenhet/sex å gjøre men og som svir skikkelig

Hahaha :) takk for gode forslag. Vi har kommet frem til at taperen må gjøre det den andre sier fra 17:00-00:00 mandag-fredag i en uke. Om jeg vinner så har jeg personlig kokk og sjåfør :D

Om ingen taper skal vi ut og drikke vekk all treningen :p

Annonse

Dere kan vedde om at taperen skal vaske vinneren sin leilighet 2 ganger i måneden i f. eks 3måneder. :)

Da finner dere også ut hvem som liker minst å vaske..

Desverre bor vi på studenthybel. Rommene er veldig små så det kommer ikke til å svi noe særlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...