Gå til innhold

Hvordan spiser du?


Anuket

Anbefalte innlegg

Jeg så vidt i gang med årets trening og trenger innspill til kosthold. Det jeg lurer på er hvordan dere med allergier spiser? Hvor mye? Og hvor mange måltider per dag?

Jeg har cøliaki og laktoseintoleranse, så det er noe mer begrenset av hva jeg kan spise av "ferdig"varer, så jeg spiser mye som jeg lager fra bunnen av.

Jeg er ikke ute etter at dere skal sette opp et kosthold for meg, men jeg trenger bare mer innspill til hvordan dere spiser når dere trener flere ganger i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så vidt i gang med årets trening og trenger innspill til kosthold. Det jeg lurer på er hvordan dere med allergier spiser? Hvor mye? Og hvor mange måltider per dag?

Jeg har cøliaki og laktoseintoleranse, så det er noe mer begrenset av hva jeg kan spise av "ferdig"varer, så jeg spiser mye som jeg lager fra bunnen av.

Jeg er ikke ute etter at dere skal sette opp et kosthold for meg, men jeg trenger bare mer innspill til hvordan dere spiser når dere trener flere ganger i uken :)

Jeg har ikke cøliaki, men har glutenintoleranse, i tillegg tåler jeg ikke egg, og hvis jeg får i meg for store mengder av melkeprodukter reagerer jeg på det óg. Derfor spiser jeg mye grønnsaker/salat, rent kjøtt i form av fisk/kylling, frukt, og prøver meg på glutenfritt brød eller andre varer hvis jeg har veldig cravings for det :)

Før spiste jeg tre store måltider per dag, men nå følger jeg heller sultfølelsen/metthetsfølelsen! Så lenge jeg ikke får i meg for lite mat ifht treningsmengde :) Største måltidene er uansett middag og etter trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TMHL: Takk for svar! (y)

Jeg prøver å følge sultfølelsen og spise noe lunde på samme tidspunkter hver dag, men det avhenger veldig av periodene også! Eksamenstid er eks en tid på året når jeg spiser når jeg kan, eller når jeg husker det.

Hvor lenge etter trening spiser du? :) Jeg pleier å hive i meg et eple eller noe lite før jeg sykler hjem etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...