Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål ang trening på fastende mage. Noen dager så passer det meg best å trene før studiene og da rekker jeg gjerne ikke mat i og med at jeg trener kl 6 (vil gjerne sove så lenge som mulig og er heller ikke sulten så tidelig)

Har lest utrolig mye forskjellig om at styrketrening på tom mage er negativt i forhold til nedbrytning av muskulaturen. Det jeg lurer på er om noen har noen svar på om det gjør noe om jeg trener på tom mage så lenge jeg har nok energi? (Noe jeg absolutt har). Har tenkt å bestille BCAA, da jeg har skjønt at det er et godt kosttilskudd å bruke når man trener på tom mage. Men er det strengt tatt nødvendig?

Spiser selvklart et stor måltid innen en halvtime når jeg kommer hjem fra trening.

:)

Fortsetter under...

Jeg trener som regel kl 6, og får aldri i meg frokost før det. Holdt på en stund helt fastende, men nå tar jeg litt proteinpulver + en frukt først, og det føles bra for meg Ihvertfall :) Spiser frokost først når jeg har kommet meg på jobb. Fikk først bcaa satt opp på kostplanen min, men det kunne fint erstattes med litt proteinpulver. Og siden jeg allerede bruker det gidder jeg ikke bruke penger på mer tilskudd :)

Okei, det høres veldig bra ut :) Har bestilt BCAA for å prøve det ut. Det er jo så mange råd der ute at det er ikke lett å finne ut hva skal følge. Men i bunn og grunn er vel det viktigste at man finner en måte som fungerer for en selv og så lenge resultatene kommer, så spiller det ikke noen rolle hvordan man velger veien dit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...