frkNK Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei! Noen som vet om gode coacher/PT som har større interesse for fitness. noen som har erfaring med slik via nett ol. ? blir glad for alle svar, og hjelp jeg kan få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHHH Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Sjekk nkf-ifbb.no. Usikker selv på hvem som holder til i det området.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er selv i fra Hamar-Elverum-området, og jeg tror de fleste herifra søker til coacher i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg trener der for øyeblikket ja! Den eneste jeg vet om som har stilt i fitness i nærområdet, er Victoria Hansen (Elverum) (VICTORIA LEANICA - BODYFITNESS, TRENING & KOSTHOLD - ), som trener for Bjørgulf hos Team Gymgrossisten i Oslo. I Oslo er det jo mange coacher og team, og du har blandt annet Team Gympartner ved Line Marion Kjønniksen som har spesialisert seg i å ha et fitnessteam kun for jenter, og fronter sunne og gode holdninger Hun kan for eksempel være en fin person å kontakte for en vurdering og hjelp. Børge Fagerli er også et veldig godt alternativ, men han koster nok litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Så bra! Det blir spennende Du får hilse neste gang du ser meg på trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.