Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 75kg og 182cm høy. Prøver å få fettprosenten ned til 10% for en synlig sixpack. Jeg trener 3 ganger i uka.

Til frokost spiser jeg som regel 2-3brødskiver(lavkarbo brød)med proteinrik pålegg. Spiser bare fisk og kylling med kun grønnsaker til middag hver dag.

I mellomtiden så er jeg veldig sulten, spiser jeg blant annetfrukt,egg, youghurt, fitness-frokost blanding med Styrk melk bare for å bli kvitt sulthetsfølelse. I tillegg tar jeg 2 proteinshaker daglig.

Jeg har også 2x4kg med Gainer Pro. Disse gir jo en del kalorier, men også en god mengde med proteiner. Kan jeg bruke den rett etter trening? Greit å få brukt den opp før jeg bestiller mer av Whey tenkte jeg.

Trenger tips til diverse mellommåltider jeg kan spise. Noen frukt eller grønnsaker som jeg bør spise mer av enn de andre? Bruker både ferske og fryste grønnsaker, er det noe stor forskjell mellom de?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16712-kosthold-for-fettforbrenningdeffing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferske grønnsaker er vel kanskje bedre på smak, ja, men fryste grønnsaker er like bra når det gjelder næring - om ikke bedre. De blir fryst raskt etter innhøsting, og dermed blir næringen godt bevart. Mye 'ferske' grønnsaker taper mye næring under transport da de har blitt lagret lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...