Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:)

Jeg fikk min tredje lille jente for 8 uker siden.

Jeg trente som jeg hadde gjort før nesten igjennom hele svangerskapet. Men trent ikke like tungt da det ikke var så godt da magen blei større. Tren det du orker, men man skal ikke trene kickboxing o.l mtp spark og slag.

Min lege sa til meg at jeg bare kunne trene som jeg ville (med unntak av kickboxing o.l) så lenge det føltes komfortabelt. Men situps som går på de rette magemusklene skal man ikke gjøre.

ahh.. tusen takk :D Kjekt med folk som har vært igjennom det. ved forje svangerskap trente jeg null niks og det skal aldri skje igjen..!! men når begynte du å ta lavere vekter? fra du visste du var gravid eller senere når det ble ukomfortabelt?

Da er det bare en ting å gjøre å hive seg ut på trening!!

ahh.. tusen takk :D Kjekt med folk som har vært igjennom det. ved forje svangerskap trente jeg null niks og det skal aldri skje igjen..!! men når begynte du å ta lavere vekter? fra du visste du var gravid eller senere når det ble ukomfortabelt?

Da er det bare en ting å gjøre å hive seg ut på trening!!

Trente ikke de to første gangene jeg heller.

Tok av vekter da jeg syns det begynte å "gnage" på rygg og hofter (uten at jeg var plaga med noe som helst under svangerskapet ).

Annonse

Trente ikke de to første gangene jeg heller.

Tok av vekter da jeg syns det begynte å "gnage" på rygg og hofter (uten at jeg var plaga med noe som helst under svangerskapet ).

Btw, knall fin blogg du har :=) strikker en del selv, gøy å se hva du har laget:=))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...