Gå til innhold

Knallhard tøying på nytrente muskler


VegarL

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på detta..

Scenario:

Du trener LEGGER ooooog....BRYST :p HARDT en dag :)

Vil det da være best å vente med triggerpunkt og dypvevsmassasje til noen dager senere?

Får jo oftes beskjed om å ikke trene samme dag som jeg har fått juling bl.a

Nå snakker jeg ikke å kna på musklene lett..Type blodsprengBannskapAvEnAnnenDimensjon massasje.

Type man kan gjøre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kjørt en lettere bløtdelsbehandling før treningen. Om vi snakker sadojuling så er det greit å vente litt med det. Musklene har allerede fått kjørt seg hardt under treninga, og trolig er de heller ikke så spente at det er akkurat nå de trenger julinga som mest. Problemene vil komme mer tydelig frem i dagene etter trening og skikkelig harde runder ville jeg lagt til dager du ikke trener den aktuelle muskelgruppen. Lettere behandling kan du gjerne gjøre etter trening for å fremme restitusjonen bittelitt. Hard tøying bør heller ikke gjøres etter tung styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...