Metal_Barbie Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Bør jeg få i meg noe spesiell mat nårjeg er forkjøla,feber,vondt i kroppen? :/vil bli frisk,har ikke tid til å være syk jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det viktigste er å få i seg rikelig med væske. Hjelper bl.a. slimhinnene med sitt arbeid mot virusene, og så taper du jo mer væske enn vanlig. Så hell i deg te og vann, og gjerne melk også (inneholder bl.a. vitaminer, laktoferrin og andre stoffer som hjelper immunforsvaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Men vil ikke melk lage mer slim?:/Heller nedpå med vann og te ivertfall:) Jævla tungt å spise når man er potte tett i nesa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Om du har mulighet til det: Ha te i honningen, jeg syns det hjelper litt i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Ja, mange føler at melken gir mer slim, men det motvirker du ved å drikke rikelig med annen væske, da blir den tynnere igjen. Slimproduksjonen i seg selv er jo ønsket. Slimhinnene prøver å skylle ut virus som sitter i den, det er jo derfor at nesen renner, og hovedpoenget med å drikke rikelig er å få slimproduksjonen opp, og at den er ikke for seig. Pluss at det da blir lettere å hoste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.