Gå til innhold

Søvn


SaraM

Anbefalte innlegg

Hjelp, sover nesten ikke lengre om nettene, bare ligger et sted mellom fult våken og lett søvn hele natten. Legger meg ikke spesielt sent (mellom 22.00 og 23.00). Når jeg først nærmer meg noe som kan minne om dyp søvn er det allerede på tide å stå opp (06.30). Det hele gjør meg veldig sliten. What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i samme situasjon da jeg brukte ZMA. Fikk ikke sove når jeg la meg og sov veldig lett. Kuttet ZMA og sover som en bjørn i dvale igjen. Har aldri hørt om noen som har opplevd det samme som meg :p

Var hos broren min i går og fant en halvfull ZMA i skapet hans. Spurte hvorfor han av alle folk hadde dette stående, og han kunne fortelle at han kjøpte det for han hadde hørt det skulle hjelpe han med å sove bedre. Men han opplevde det stikk motsatte; at han ikke fikk sove i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...