Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hej,

jeg er en gutt på 21 år og trener mellom 4-6 ganger i uken hvor jeg kombinerer kondisjon og vekter.

Et problem har oppstått, og det er at fettet som jeg har på kroppen, er plassert ved hoftene. Jeg har problemer med å bli kvitt de. Har dere tips på hvordan jeg kan øke fettforbrenningen i bestemte områder?

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16594-uvanlig-plassering-av-fett/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Mannen min har samme problemet, men her ligger mest rundt magen. Han har valgt å fokusere på styrke, og gikk første mnd ned 6 cm rundt magen, mens vekta gikk opp 2 kg. Fortsett å tren styrke og tilpass kostholdet, husk at man blir hva man spiser. Du kan forme kroppen din som du vil med styrketrening, det er det som er så fint :)

Du sier ingenting om høyde eller vekt? Det er ofte man kan se seg litt blind på seg selv, så kan hende at det ikke er så ille som du tenker selv ;) Kjenner til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...