Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.

Enhver form for pronering kan gi feilbelastning i ankler, knær og til og med hofter.

Jeg har problem med overpronering, og fikk rett og slett vondt i knær under knebøy.

Fikk meg sko med støtte og er helt fin :)

Jeg har fått tilpassede såler, men de er så dårlig lagd at det er sjelden jeg gidder å bruke de. Men da må jeg jo bruke sko når jeg tar f.eks knebøy og det bør en vel helst ikke, etter hva jeg har lest her inne? Har Nike free running og det er ikke så mye demping, men litt opphøying bak. Tror du det går greit?

Jeg har fått tilpassede såler, men de er så dårlig lagd at det er sjelden jeg gidder å bruke de. Men da må jeg jo bruke sko når jeg tar f.eks knebøy og det bør en vel helst ikke, etter hva jeg har lest her inne? Har Nike free running og det er ikke så mye demping, men litt opphøying bak. Tror du det går greit?

Med sko så er det ikke opphøyingen som er problemet, men selv den myke sålen som ofte er på løpesko. Det går nok helt fint skal du se, men følg med at du ikke står å "vingler" på de, da kan du helder ta de av.

Jo tyngre du kjører jo mindre anbefaler jeg å gjøre det i løpesko.

Annonse

Med sko så er det ikke opphøyingen som er problemet, men selv den myke sålen som ofte er på løpesko. Det går nok helt fint skal du se, men følg med at du ikke står å "vingler" på de, da kan du helder ta de av.

Jo tyngre du kjører jo mindre anbefaler jeg å gjøre det i løpesko.

Okey, da skal jeg prøve det neste gang. Kjører nok ikke tungt på en good stund ennå.:)

Ja.

Enhver form for pronering kan gi feilbelastning i ankler, knær og til og med hofter.

Jeg har problem med overpronering, og fikk rett og slett vondt i knær under knebøy.

Fikk meg sko med støtte og er helt fin :)

Fungerer det fint for deg helt uten sko, eller kjenner du det da? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...