Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann:D

Jeg er nå på deff, og skal være det den lille perioden fram til 20. februar da jeg reiser til syden (gran canaria). Jeg vil ikke ha tilgang til noen form for treningsenter, så alle som skulle ha gøyale kroppsstyrkeøvelser som kan gjøres på en stor balkong mottas med stor takk! Gjerne noe litt mer variert enn det vanlige (pushups, situps) :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16468-tips-til-vedlikeholdstrening-i-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge skal du være i syden da? 1-2 uker treningsfri er bare en fin deload om du har en lengre periode med uavbrutt trening bak deg.

En slynge er forøvrig fint å ha i sekken for å øke antall øvelser du kan gjøre på ferie. Ikke veier de mye heller og tar relativt liten plass i bagasjon.

Hvor lenge skal du være i syden da? 1-2 uker treningsfri er bare en fin deload om du har en lengre periode med uavbrutt trening bak deg.

En slynge er forøvrig fint å ha i sekken for å øke antall øvelser du kan gjøre på ferie. Ikke veier de mye heller og tar relativt liten plass i bagasjon.

Haha, klarer ikke å legge bort treninga i to uker :p Har desverre ikke slynge.. Ser også for meg at trening i undertøy på verandaen i solsteikidyllen bare blir herlig, så trening må nok til!

Jeg ville bare tatt ferien som en ferie og slappet av og koset meg. Om man bare må trene, så er kanskje svømming det enkleste og beste man kan gjøre på sydenferier, hvis ikke hotellet har basseng så er det vel badetemperaturer i Grand Canaria nå? Så det bør være mulig og kanskje svømt noen intervaler om morran eller ettermiddagen.

trener du for å få endorfinkick, så må du bare kjøre på med kroppsvektøvelser.

trener du for prestasjon/utseende så er 1-2 uker uten trening bare bra en gang i året. det forutsetter at du har trent bra på forhånd før du drar til syden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...