Gå til innhold

slank overkropp, phat ass and hips !


snuzza

Anbefalte innlegg

jeg er 171 cm høy og veier 58 kg.har ifølge en trener lav fettprosent . jeg har alltid vært slank,spesielt rundt midje og overkropp,men lårene ,hoftene og rumpa er i mine øyne afro size ! henger meg ekstremt opp i dette . trener tung styrke og spiser sunt,men er ikke noen diett fanatiker.er det bare jeg som er besatt av dette eller kan man redusere fettet her selv om jeg alltid har vært veldig kvinnelig formet? hjelp! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lår og rumpe kan fysisk umulig være store på 58kg og 171cm. Du har garantert bare for lite muskler i forhold til fett.Tren tung styrke, spis deg OPP noen kg så blir toppen av kroppen bredere, midjen vil fremstå smalere, ræva og lårene får finere fasong og helheten blir Xfasong. Så kan du skrelle vekk fettet senere. Hilsen ei som var ei slapp pære på 57kg og 177cm (nå veier jeg 10kg mer og har samme midjemål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du store hofter og rumpe, ikke prøv å bli en victorias secret-modell. Prøver du å gå ned i vekt, har jenter som deg en tendens til bare å bli tynn, men fortsatt ha store hofter og rumpe. Bygg heller opp overkroppen og legg deg på en kroppsvekt som gjør at du resten av kroppen din står i stil til rumper og hofter.

Kontroversielt forslag: om du har små pupper, og er redd de vil virke enda mindre i en større kropp enn du kanskje hadde sett for deg, skaff deg silikonpupper. Jegbsier ikke at Store kvinner med små pupper trenger det, men er man veldig kroppsfiksert og ikke kan trives med den man er, så er det bedre å skaffe seg silikonpupper enn å prøve å få en liten kropp man aldri kan få. Det er ikke sunt, og mangeutvikler spiseforstyrrelser inforsøket etter å bli den man aldri kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...