Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen fra bergen eller rundt om som kan fortelle meg hvilke sentre som finnes ? Har trent hjemme til nå og etter hvert vil jeg nok melde meg inn en plass,men hvor må jeg nok bruke litt tid på å bestemme meg for ,mest fordi jeg vil gjerne ha en klubb etter hvert da målet er konk i en eller annen fremtid også fordi jeg ikke er så veldig kjent enda:) Også hadde det jo vært kjekt med en treningspartner også med samme interesser innen trening da,altså styrketrening:) Men altså,i bergen by,og utenfor ,hvor befinner de beste stedene å trene seg på? Jeg skal flytte til øygarden etter hvert,bor nå på sotra og jobber på Straume...så ja,gjerne et senter som det ikke er så veldig vanskelig å ta bussen til da,altså byen eller evt i øygarden eller imellom Straume og øygarden og Rundtom..;)

Vil jo gjerne høre erfaringer osv :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16205-gode-treningsstudio-i-bergen-og-omegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...

Hehe..så på bilda no, blei ikkje gira eg heller ;) Veit ikkje kva du spesifikt treng, men det er bra utstyr for baseøvingar m.m. Ei lita oversikt for Straume:

I styrkerommet er det eit knebøystativ, to beinpress, , smithmaskin, ein oppheva markløftplass, v-apparat for dips, chinsrack, chins/dips-apparat m/oppdrift. To flatbenkar, ein inclinebenk, ein declinebenk. I frivektavdelinga er det ca 4-5 benkar og manualer opp til 40 kg. I tillegg er det div kabelapparat, div apparat for dei som ikkje likar baseøvingar ;)

Det er ein del folk mandag og færre for kvar dag utover veka. Det er ikkje særleg venting, med unntak av knebøy til tider. Sprek og blid Straume er betre enn Danmarksplass, Ågotnes er ganske lite og trangt for frivekter/markbøy/knebøy.

Fekk du meir lyst no?

Hehe..så på bilda no, blei ikkje gira eg heller ;) Veit ikkje kva du spesifikt treng, men det er bra utstyr for baseøvingar m.m. Ei lita oversikt for Straume:

I styrkerommet er det eit knebøystativ, to beinpress, , smithmaskin, ein oppheva markløftplass, v-apparat for dips, chinsrack, chins/dips-apparat m/oppdrift. To flatbenkar, ein inclinebenk, ein declinebenk. I frivektavdelinga er det ca 4-5 benkar og manualer opp til 40 kg. I tillegg er det div kabelapparat, div apparat for dei som ikkje likar baseøvingar ;)

Det er ein del folk mandag og færre for kvar dag utover veka. Det er ikkje særleg venting, med unntak av knebøy til tider. Sprek og blid Straume er betre enn Danmarksplass, Ågotnes er ganske lite og trangt for frivekter/markbøy/knebøy.

Fekk du meir lyst no?

Okei,joda,virker jo helt ok dette da:) Jeg må nok melde meg inn i agotnes hvis jeg skulle meldt meg inn noen plass da,vi flytter dit. Men er det slik at man kan trene på alle sentrene hvis man er medlem ?Noen dager kan jeg jo trene på Straume etter jobb når jeg ikke skal hente ungene i barnehagen hvis man kan bruke alle sentrene når mn er medlem.:)

• 2 uker senere...

Med medlemsskap på Ågotnes kan du også trene på Straume, Mathopen og Drotningsvik. Viss du vil trene på dei andre som Danmarksplass må du betale ekstra. Sprek og blid Straume er faktisk eit av dei best utstyrte treningssentra eg har vore på og i tillegg er det forholdsvis god plass :)

Med medlemsskap på Ågotnes kan du også trene på Straume, Mathopen og Drotningsvik. Viss du vil trene på dei andre som Danmarksplass må du betale ekstra. Sprek og blid Straume er faktisk eit av dei best utstyrte treningssentra eg har vore på og i tillegg er det forholdsvis god plass :)

Også på Åsane, Skogsvåg og snart Midttun :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...