Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år, med en del treningserfaring. Jeg har funnet øvelser jeg synes fungerer og gir resultater for alle muskelgrupper, men har alltid slitt med hvordan jeg skal få bygget muskler i armene . Hva er de mest effektive øvelsene for biceps og triceps, synes dere? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16110-markert-biceps-og-triceps/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tillegg til baseøvelsene så har chins/pull-ups og dips gjort underverker for mine tidligere spaghettiarmer:)

Gjorde mye triceps-pushdown og bicepscurl i starten av min egen treningskarriere og det hjalp nevneverdig lite.

Her er en bra link som jeg brukte for å komme over den verste kneika, det er rimelig tungt i starten;)

10 Ways To Get Stronger at Pull-ups Fast | StrongLifts StrongLifts

Takk! :-) har selv drevet mye med triceps- pushdown og bicepscurl, men har heller ikke fått særlige resultater. Gjennomfører også flere baseøvelser, men har savnet framgang når det gjelder armene. Da skal dette prøves! Takk for tilbakemelding :-)

Annonse

Jeg har gjerne spist veldig lite i perioder ja, så det kan helt klart være en faktor :) nå i det siste har jeg fokusert på å gå i kalorioverskudd, men er klar over at ting tar tid, så jeg får vente å se om det hjelper :) nå har jeg ihvertfall litt retningslinjer for hvilke øvelser jeg burde prøve, så får jeg håpe det gir bedre resultater :D

Jeg merker hvertfall selv at jeg ikke får de resultatene jeg ønsker når jeg har perioder med utilstrekkelig mat. Utrolig irriterende :p Men vet det du sier om mer biceps og triceps, føler selv at jeg henger litt etter der. Kan hende jeg ikke trener de nok, men syns nå de brenner temmelig bra når jeg er ferdig på trening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...