Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å forklare hvor smerten, evt betennelsen er. Men å ta chins (håndflaten mot deg) er ikke noe problem. Men får skikkelig vondt feks ved å ta bicepscurl med stang eller hantler. Noen som har erfaring med den type skade.....er litt interessert å vite hva man gjorde for å bli frisk? :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16106-smerter-i-trolig-biceps-brachi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk det i forbindelse med da jeg bestilte 16 tonn pukk som var grunnlag for å bygge garasje. Ble mye riving med pukk hit og pukk dit. Etter det her den smerten vært der i 2 år....På tide å gjøre noe med det nå....blir vel fysioterapeut tenker jeg...

Jeg har betennelse i brachialis(mest sannsynlig da det er våpenbæring etter en 8timers marsj som startet driten) - tøying, eksentrisk trening av underarmen(med håndflaten opp) og øvelser med nøytralt grep(hammercurl) er det jeg gjør iaf...

ta en test å kjenn hvordan det er om du tar bicepscurlstang med omvendt grep....kan få noe svar da

hmmm med omvendt grep? Skal prøve det på mandag.

Jeg har betennelse i brachialis(mest sannsynlig da det er våpenbæring etter en 8timers marsj som startet driten) - tøying, eksentrisk trening av underarmen(med håndflaten opp) og øvelser med nøytralt grep(hammercurl) er det jeg gjør iaf...

føler du at det hjelper når du gjør de øvelsene?

Annonse

Jeg har fortsatt jævlig vondt, så nie jeg kan ikke si at det har hjulpet(men nå vet jeg heller ikke hvordan det ville vært om jeg ikke hadde gjort noe) - også grunnet at betennelsen sitter ganske dypt og i flere sener/muskler. Var hos fysioterapaut tidlig i desember men skal tilbake asap

Jeg har fortsatt jævlig vondt, så nie jeg kan ikke si at det har hjulpet(men nå vet jeg heller ikke hvordan det ville vært om jeg ikke hadde gjort noe) - også grunnet at betennelsen sitter ganske dypt og i flere sener/muskler. Var hos fysioterapaut tidlig i desember men skal tilbake asap

ja må nesten det jeg og!! go bedring!

• 2 uker senere...

Da har jeg endelig fått ræva i gir...Tok en prat med naprapat (aldri prøvd før så...) Jeg ville være sikker på at det var noe ho kunne ordne opp i. Måtte ta røntgen eller hva hun sa så der er det bestilt time...så håper å være igang med behandling inne tre uker er gått iallefall.

Ser du er igang Therese! (IG bilde av nåler hehhe ) -håper det fungerer for deg!

Åi sårri - glemte å oppdatere her jeg! :D

Har hatt to behandlinger med nåler og strøm, litt ultralyd og massasje samt at jeg har tøyet på egenhånd - det har hjulpet bra! :)

[ATTACH]84293[/ATTACH]

Ny behandling på mandag (y)

Shit! Så u som spiker jo! x) HAH:p Men var vell bare endene som var tykke?

Prøvd nåler og strøm og hard massasje og det funker bra (mye og)..Biceps kan være noe av det værste å få dypvevsmassasje på men det funker!

Shit! Så u som spiker jo! x) HAH:p Men var vell bare endene som var tykke?

Prøvd nåler og strøm og hard massasje og det funker bra (mye og)..Biceps kan være noe av det værste å få dypvevsmassasje på men det funker!

Hehe, tja :D

Jaja, er sånne "akupunktur-nåler", no stress ;)

Det er brachioradialis som har fått behandling

194px-Brachioradialis.png

I tillegg har jeg en slags "låsning" inne i hånda - hele tommelleddet liksom.. når man griper ting så er det som om noe butter i mot inne i leddet/hånda. Husker ikke hva har kalte det men var noe som begynte på c.. er bare å tøye der og!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...